Hakkımda

Fotoğrafım
fazlaca dengesiz..anı anını tutmayan..sabırsız..inatçı..bi okadarda tatlı şirinmi şirin 22'lik bir kız çocuğu aynı zamanda taze bloger :)

" SoL YanımdakiLer " ♥

22 Kasım 2012 Perşembe

dın dınnnn Doa kozmetik hediyelerim elime ulaştı ... :)

  Sevgili Sevdanın Dünyası Doa Kozmetik'ten lavanta yağı , Lavanta suyu ve Lavanta sabunundan oluşundan bir  hediye çekilişi düzenlemişti O şanslılardan biri bendim ve hediyelerim elime ulaştı.... 

Fesleğen kremine bayıldım mükemmel bir kokusu var kıvamı şahane ne tam katı ne tam akıcı tam dozunda :) ...Ellerimde denedim nemi kalıcı ...
Lavanta yağını ve suyunu henüz kullanmadım fakat internetten araştırdım okadar çok şeye yararlı ve faydalıki yağı saçlarımda kullanma kararı aldım dökülmeye faydalıymış :) Lavanta suyunu temizlikte dahi kullanıyorlarmış ben denemedim fakat kokusuda çok hoşuma gitmedi aslında lavanta güzel kokudur ama suyunun kokusu ağır geldi bana ..

Ürünlerimi aldım Fikirlerimide paylaşmak istedim Sevgiyle kalın ....



7 yorum:

sevda s. dedi ki...

Güle güle, keyifle kullan canım :)

_Zemheri_ dedi ki...

teşekkürler :)

Dear Deer Love dedi ki...

Merhaba! Blogumda çekilişim var, katılmak ister misin? Haftaya da H&M aksesuarları olacak, benden söylemesi :)

http://fashionsletter.blogspot.com/2012/12/hediye.html

gecekiyafeti.com dedi ki...

Merhaba bloğuna bayıldım. Yeni yılda çok şık bir çanta hediye ediyorum. Çekilişe beklerim.

http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Fesleğen kremini ilk defa görüyorum, onu ne için kullanıyormuşuz ?

Unknown dedi ki...

Merhabalar butiğimizin çanta hediyeli çekiliş haberine katılmak ister misin :) http://besamebutik.blogspot.com/2013/11/bu-blogda-cekilis-var.html

Unknown dedi ki...

According to Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 kilos less than us.

(And actually, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING around "how" they are eating.)

BTW, I said "HOW", and not "what"...

CLICK this link to find out if this quick quiz can help you discover your real weight loss possibility